„Reklamacje i rezygnacja z usług”



1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta wyłącznie za prawidłowe

funkcjonowanie Sklepu internetowego, a w tym zgodność z prawem i

niniejszym Regulaminem usług świadczonych za pośrednictwem

witryny internetowej https://targi-leclerc.pl. Odpowiedzialność ta

ograniczona jest do wysokość poniesionej rzeczywistej straty; wyłącza

się odpowiedzialność Usługodawcy za utracone korzyści.

2. Reklamację należy złożyć niezwłocznie po ujawnieniu wady

funkcjonowania Sklepu internetowego, jednakże nie później niż w

terminie 3 dni od daty powzięcia wiadomości o niezgodności, na

adres e-mail:targi@polska.leclerc. Reklamacja powinna zawierać: dane

podmiotu składającego reklamację, opis niezgodności i żądanie, imię i

nazwisko osoby składającej reklamację w imieniu Klienta.

3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie,

nie później niż w terminie 10 dni od dnia otrzymania zgłoszenia

reklamacyjnego.

4. O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient jest informowany za

pośrednictwem poczty elektronicznej.

5. Usługi Sklepu internetowego są dla Klientów nieodpłatne. Klient może

zrezygnować z Usług Sklepu w każdym momencie w sposób opisany w

punkcie 4. Regulaminu Sklepu internetowego.