„Reklamacje i rezygnacja z usług”
1. Usługodawca odpowiada wobec Klienta wyłącznie za prawidłowe
funkcjonowanie Sklepu internetowego, a w tym zgodność z prawem i
niniejszym Regulaminem usług świadczonych za pośrednictwem
witryny internetowej https://targi-leclerc.pl. Odpowiedzialność ta
ograniczona jest do wysokość poniesionej rzeczywistej straty; wyłącza
się odpowiedzialność Usługodawcy za utracone korzyści.
2. Reklamację należy złożyć niezwłocznie po ujawnieniu wady
funkcjonowania Sklepu internetowego, jednakże nie później niż w
terminie 3 dni od daty powzięcia wiadomości o niezgodności, na
adres e-mail:targi@polska.leclerc. Reklamacja powinna zawierać: dane
podmiotu składającego reklamację, opis niezgodności i żądanie, imię i
nazwisko osoby składającej reklamację w imieniu Klienta.
3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie,
nie później niż w terminie 10 dni od dnia otrzymania zgłoszenia
reklamacyjnego.
4. O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient jest informowany za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
5. Usługi Sklepu internetowego są dla Klientów nieodpłatne. Klient może
zrezygnować z Usług Sklepu w każdym momencie w sposób opisany w
punkcie 4. Regulaminu Sklepu internetowego.